Overslaan en naar de inhoud gaan

Olivier Smit afdelingshoofd marcom Unicef

Olivier Smit, 34 jaar, is gestart als afdelingshoofd Marketing & Communicatie bij Unicef Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als afdelingshoofd levert hij een bijdrage aan het strategisch beleid van de organisatie en is tevens lid van het managementteam. Binnen de functie is Smit verantwoordelijk voor het realiseren van de op marketing, fondsenwerving, sales en communicatie gerichte doelstellingen van Unicef Nederland.

related partner content for mobile comes here

Smit heeft, zowel in binnen- als buitenland, ruime ervaring opgedaan in verschillende functies bij ABN AMRO. Na een management traineeship werkte hij in Nederland eerst als direct channel marketing manager en daarna als corporate sponsorship manager op het hoofdkantoor van de bank. In het buitenland zette Smit zijn carrière voort als vice-president Brand & Marketing Communications bij LaSalle Bank in Chicago. Voordat hij in dienst trad bij UNICEF werkte hij – eveneens in Chicago - als head of sponsoring (a.i.) bij de Royal Bank of Scotland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in