
Met de populaire volkszanger moet de Nederlandse Energiemaatschappij, die na de start werd bekritiseerd om agressieve verkooppraktijken, een sympathieker imago geven. Naar eigen zeggen blijft het belang van directe sales voorop staan, 'maar dan wel in een meer sympathieke setting.' Naast Bauer wordt een nieuw karakter geintroduceerd: Sophie. Zij wordt het nieuwe gezicht van de Nederlandse Energiemaatschappij. Pieter Schoen van de Nederlandse Energie Maatschappij zegt verheugd te zijn met de keuze voor Frans Bauer als opvolger van De Hond en Froger. ‘Frans Bauer is een natuurtalent als het gaat om ‘gewoon doen’.'
Tot nu toe onstond iedere keer dat NL Energie met nieuwe uitingen kwam rumoer. Eerder deze week oordeelde het College van Beroep dat de campagne met Maurice de Hond toch niet misleidend was. Ook klachten tegen het optreden van Natasja Froger werden niet gegrond verklaard.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe campagne met Frans Bauer is gemaakt door NL Energie en Rocket Brandsensation, het bedrijf dat de merkbelangen van Frans Bauer behartigt. BeyenMeyer, die de 'Ik zeg doen'-campagne bedacht, blijft naar eigen zeggen het reclamebureau van NL Energie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee