Overslaan en naar de inhoud gaan

Frans Bauer in nieuwe campagne NL Energie

Frans Bauer is door de Nederlandse Energiemaatschappij gestrikt als gezicht voor de komende maanden. Eerdere uitingen met Maurice de Hond…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de populaire volkszanger moet de Nederlandse Energiemaatschappij, die na de start werd bekritiseerd om agressieve verkooppraktijken, een sympathieker imago geven. Naar eigen zeggen blijft het belang van directe sales voorop staan, 'maar dan wel in een meer sympathieke setting.' Naast Bauer wordt een nieuw karakter geintroduceerd: Sophie. Zij wordt het nieuwe gezicht van de Nederlandse Energiemaatschappij. Pieter Schoen van de Nederlandse Energie Maatschappij zegt verheugd te zijn met de keuze voor Frans Bauer als opvolger van De Hond en Froger. ‘Frans Bauer is een natuurtalent als het gaat om ‘gewoon doen’.'

related partner content for mobile comes here

Tot nu toe onstond iedere keer dat NL Energie met nieuwe uitingen kwam rumoer. Eerder deze week oordeelde het College van Beroep dat de campagne met was. Ook klachten tegen het optreden van Natasja Froger werden niet gegrond verklaard.

De campagne met Frans Bauer is gemaakt door NL Energie en Rocket Brandsensation, het bedrijf dat de merkbelangen van Frans Bauer behartigt. , die de 'Ik zeg doen'-campagne bedacht, blijft naar eigen zeggen het reclamebureau van NL Energie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in