Overslaan en naar de inhoud gaan

Haagmans aan het roer bij OMG

Jessica Haagmans (1963) is per 1 september benoemd tot managing director van de Online Marketing Groep (OMG).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Haagmans volgt hiermee OMG oprichter en mede-eigenaar Edwin Basten op, die zich terug trekt uit de dagelijkse leiding om zich naast strategie te gaan richten op business development en overnames. Hij blijft daarnaast algemeen directeur van de groep. Tot OMG behoren onder andere OMG/Netdirect en OMG/Mailmedia.

related partner content for mobile comes here

Haagmans werkte zeven jaar als directielid bij Sanoma Uitgevers. Eeerder bekleedde zij directiefuncties bij voormalig dochteronderneming van VNU IdtV. Na het vertrek van ceo Pim de Wit was zij gedurende acht maanden eindverantwoordelijk bij Sanoma Uitgevers. Na haar vertrek bij Sanoma was ze korte tijd directeur marketing en sales bij de ANWB. In 2008 was ze als managing partner betrokken bij Urbanology,

Haagmans over haar benoeming: “OMG is het enige Online Direct Marketing bedrijf in Nederland dat zowel toonaangevend is op het gebied van performance based advertising als in het adverteren binnen de juiste doelgroepen door middel van e-mail en sms marketing. Voor mij de perfecte uitdaging, omdat ik ervan overtuigd ben dat OMG qua expertise veel voor adverteerders en publishers kan betekenen, zodat wij kunnen blijven groeien in omzet en kwaliteit.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in