Overslaan en naar de inhoud gaan

MMMA 2013 nominatie: Mobiele en tablet website de Bijenkorf

De nominaties voor de MMMA zijn bekend gemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MobileMarketing.nl brengt alle nominaties onder de aandacht. De vinden plaats tijdens Mobile Convention Amsterdam op 23 mei. Categorie:

related partner content for mobile comes here

Best Mobile Consumer Platform
Titel van project: Mobiele en tablet website de Bijenkorf en Tablet Assisted Sales
Bedrijf: Relephant
Opdrachtgever: De Bijenkorf

Casebeschrijving:
De Bijenkorf zag het mobiele verkeer in 2011 explosief toenemen. Het viel op dat op tablets de gemiddelde basket value hoger was, maar de conversie lager. Daarom is een specifieke mobiele en tablet site ontwikkeld. Conversie verhoging + hogere basket waarde is immers dubbel winnen!

Voortvloeiend uit de omnichannelstrategie van de Bijenkorf ontwikkelde Relephant een nieuwe mobiele- en tablet site. Deze nieuwe webshop is in een volledig responsive ontwerp gegoten en daarmee geoptimaliseerd voor zowel tablet als mobiele telefoon. Bovendien is aan de webshop een nieuwe dienst gekoppeld; Tablet Assisted Sales (TAS). Deze dienst zorgt in de winkel voor een integratie van het online en offline kanaal door gebruik te maken van de mobiele webshop. De Bijenkorf is daarmee de eerste retailer in Nederland die het online kanaal direct inzet in de fysieke verkooplocatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in