MMMA 2013 nominatie: OHRA App


MobileMarketing.nl brengt alle nominaties onder de aandacht. De uitreiking van de awards vinden plaats tijdens Mobile Convention Amsterdam op 23 mei.
Categorie: Best Mobile Consumer Platform
Titel van project: OHRA App
Bedrijf: The Mobile Company
Opdrachtgever: OHRA (Delta Lloyd Groep)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCasebeschrijvingVanaf 7 mei 2013 biedt OHRA, als eerste grote verzekeraar, consumenten in het bezit van een iPhone of Androidtoestel toegang tot haar dienstverlening: inzicht in producten, polissen (Mijn OHRA omgeving), mogelijkheid voor wijzigingen en schade melden. Verder bevat de app een uitvoerige lijst van noodnummers. Denk daarbij aan het SOS-noodnummer, OHRA-hulpdiensten, telefoonnummers van ambulance, politie en brandweer in verschillende landen, telefoonnummers van autoschade- en herstelbedrijven en ambassades (location based inclusief de route daar naartoe). Ook bevat de app de telefoonnummers van banken en creditcardmaatschappijen en telecomproviders, zodat je bij verlies of diefstal van je portemonnee of smartphone snel actie kunt ondernemen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid