MMMA 2013 nominatie: Hi Tweet Fighter


MobileMarketing.nl brengt alle nominaties onder de aandacht. De uitreiking van de awards vinden plaats tijdens Mobile Convention Amsterdam op 23 mei.
Categorie: Best Mobile Advertising Campaign
Titel van project: Hi Tweet Fighter
Bedrijf: Red Urban
Opdrachtgever: KPN Hi
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCasebeschrijving:
TweetFighter is een social game die vanuit een volledige mobile first-gedachte is ontwikkeld. De game, waarbij bezoekers hun sociale krachten onderling kunnen meten, speelt in op de trend dat (Hi) jongeren hun sociale status steeds belangrijker vinden en non-stop met hun mobiel bezig zijn.
In de stijl van een retro 16-bit arcade vechtgame kan je de strijd met anderen aangaan aan de hand van hun Twitter, Facebook en Instagram profielen. Jouw hoeveelheid tweets, posts, likes, retweets en tags bepalen je sociale kracht en dus of je een TweetFight van een vriend, volger of vreemde weet te winnen.
Red Urban ontwikkelde TweetFighter om Hi's nieuwe All you can Tweet, Post & Whatsapppropositie online onder de aandacht te brengen. De activatie is volledig voor mobile ontwikkeld, is geen app, maar maakt gebruik van de toegankelijkheid van een (mobiele) site. De game is ook op desktop te spelen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid