Overslaan en naar de inhoud gaan

MMMA 2013 nominatie: Hi Tweet Fighter

De nominaties voor de MMMA zijn bekend gemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MobileMarketing.nl brengt alle nominaties onder de aandacht. De vinden plaats tijdens Mobile Convention Amsterdam op 23 mei.

related partner content for mobile comes here

Categorie: Best Mobile Advertising Campaign
Titel van project: Hi Tweet Fighter
Bedrijf: Red Urban
Opdrachtgever: KPN Hi

Casebeschrijving:

TweetFighter is een social game die vanuit een volledige mobile first-gedachte is ontwikkeld. De game, waarbij bezoekers hun sociale krachten onderling kunnen meten, speelt in op de trend dat (Hi) jongeren hun sociale status steeds belangrijker vinden en non-stop met hun mobiel bezig zijn.

In de stijl van een retro 16-bit arcade vechtgame kan je de strijd met anderen aangaan aan de hand van hun Twitter, Facebook en Instagram profielen. Jouw hoeveelheid tweets, posts, likes, retweets en tags bepalen je sociale kracht en dus of je een TweetFight van een vriend, volger of vreemde weet te winnen.

Red Urban ontwikkelde TweetFighter om Hi's nieuwe All you can Tweet, Post & Whatsapppropositie online onder de aandacht te brengen. De activatie is volledig voor mobile ontwikkeld, is geen app, maar maakt gebruik van de toegankelijkheid van een (mobiele) site. De game is ook op desktop te spelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in