Peter Verhoef wint Journal of Marketing Award


Hij won de prijs voor de publicatie Understanding the Effect of Customer Relationship Management Efforts on Customer Retention and Customer Share Development. Het artikel is gepubliceerd in 2003, in het oktobernummer van Journal of Marketing.
De prijs wordt uitgereikt door de American Marketing Association Foundation (AMAF) en wordt gegeven aan publicaties die voor de langere termijn een structurele ondersteuning aan de marketingdiscipline hebben gegeven. Eerdere winnaars waren onder andere Kevin Keller, Roland Rust en V. Kumar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDit jaar is er door de jury specifiek naar publicaties tussen 2003 en 2007 gekeken.
Daarbij keek de jury of het artikel heeft bijgedragen aan zowel de theorie als praktijk van marketing, naar de originaliteit van het onderwerp en de impact op het marketingvak.
Het artikel van Peter Verhoef wordt gezien als de basis voor vele onderzoeken over CRM, share of customer en klantretentie, die zijn gepubliceerd na 2003.
De prijs wordt deze zomer uitgereikt, tijdens de Summer Marketing Educators Conference van de AMAF.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid