Overslaan en naar de inhoud gaan

Peter Verhoef wint Journal of Marketing Award

Peter C. Verhoef, marketingprofessor aan de Rijksuniversiteit Groningen, heeft als eerste Nederlander de 2012 Sheth Foundation/Journal of…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij won de prijs voor de publicatie . Het artikel is gepubliceerd in 2003, in het oktobernummer van Journal of Marketing.

related partner content for mobile comes here

De prijs wordt uitgereikt door de American Marketing Association Foundation (AMAF) en wordt gegeven aan publicaties die voor de langere termijn een structurele ondersteuning aan de marketingdiscipline hebben gegeven. Eerdere winnaars waren onder andere Kevin Keller, Roland Rust en V. Kumar.

Dit jaar is er door de jury specifiek naar publicaties tussen 2003 en 2007 gekeken.

Daarbij keek de jury of het artikel heeft bijgedragen aan zowel de theorie als praktijk van marketing, naar de originaliteit van het onderwerp en de impact op het marketingvak.

Het artikel van Peter Verhoef wordt gezien als de basis voor vele onderzoeken over CRM, share of customer en klantretentie, die zijn gepubliceerd na 2003.

De prijs wordt deze zomer uitgereikt, tijdens de Summer Marketing Educators Conference van de AMAF.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in