Overslaan en naar de inhoud gaan

Marktplaats naar N=5

Marktplaats is zonder pitch overgestapt van Saatchi/Leo Burnett naar N=5.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Annemarie Joosen, Hoofd Marketing van Marktplaats, licht toe: ‘Marktplaats verschuift steeds meer van handel in bezit naar handel in behoefte. Deze verschuiving vereist een sterk inzicht en begrip van de emotionele drijfveren van onze gebruikers en een duidelijke positionering. Om dit te realiseren hebben we besloten om onze communicatiestrategie samen met N=5 te ontwikkelen.’

related partner content for mobile comes here

Ole Christern van N=5: ‘We hadden eerder contact gehad met Marktplaats en begin dit jaar zijn we verder gaan praten. Daarbij hebben we aangegeven niet bereid te zijn om te pitchen. We hebben een workshop gedaan en mede op basis daarvan zijn we tot de samenwerking gekomen.’

Marktplaats, in 1999 opgericht, is een van de populairste websites van Nederland met elke maand meer dan 6,5 miljoen unieke bezoekers.

In de eerste campagne in samenwerking met N=5 viert Marktplaats de Nederlandse handelsgeest rondom Koningsdag.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in