Overslaan en naar de inhoud gaan

Lemz wint met Sweetie bij Tomorrow Awards in Miami

Het is de eerste keer dat een Nederlands bureau in de prijzen valt bij de Tomorrow Awards.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lemz sleept als eerste Nederlandse bureau een in de wacht. Het bureau wint de prijs voor Sweetie, de case met het virtuele lokmeisje voor Terre des Hommes. Vorige week Lemz met deze case nog een Grand Prix en drie keer Goud bij de ADCN Lampen.

related partner content for mobile comes here

De jury van de Tomorrow Awards maakte bij elke winnaar een video waarin de case wordt toegelicht en waarin uitgelegd wordt waarom de case is bekroond.

Dit is de juryfilm van Sweetie:

In 2011 was Lemz twee keer genomineerd voor een Tomorrow Award, voor . Het bureau won toen geen award.

Winnaars
De vijf awards werden dit jaar uitgereikt in Miami. De andere vier winnaars waren:

Just a Reflektor van Google Creative Lab (USA)

Hands On Search van HAKUHODO Kettle (Japan)

Follow Nattjouren&;s road to Christmas van Garbergs (Zweden)

;s Road to Christmas"

Folly Plugged-In Live Theater Performance van VML (USA)

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in