LinkedIn lanceert Nederlandstalige versie
De toevoeging van een Nederlandstalige versie maakt het volgens LinkedIn makkelijker voor leden om in hun eigen taal met hun vertrouwde professionele contacten te communiceren, samen te werken en informatie te delen.
“LinkedIn heeft een enorme potentie om te groeien in Nederland,” aldus Lot Keijzer, Director Marketing Solutions LinkedIn Benelux. “Nederland is het meest actieve Europese land op LinkedIn, met de hoogste participatiegraad; we verheugen ons dan ook op het effect dat de Nederlandstalige versie met zich mee zal brengen. Onze ervaring in andere landen leert dat de komst van een lokale versie de mate van betrokkenheid voor de leden zal vergroten.”
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaBehalve in het Nederlands is LinkedIn ook te gebruiken in het Duits, Engels, Frans, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Maleis, Portugees, Roemeens, Russisch, Spaans, Turks, Zweeds en Tsjechisch.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid