Overslaan en naar de inhoud gaan

Volvo likes Volvo-rijders op Facebook

Waar de meeste merken simpelweg vragen om ‘likes’, draait Volvo als een van de eerste merken de rollen om: Volvo vindt jou leuk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Nederlandse campagne wordt ondersteund met een online film waarin Volvo-rijders op straat worden verrast met een ode aan hun auto.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast zijn er ongeveer 10.000 liefdesbriefjes uitgedeeld aan Volvo-bestuurders in de vijf grote steden, met de oproep een .

Nadat je het kenteken van je auto hebt ingevuld, ontvang je van Volvo een ode aan jou en je auto. In samenwerking met de RDW is het mogelijk iedereen een unieke ode te geven.

Leuk detail is dat Volvo ook heeft gedacht aan niet-Volvo-rijders. Met een knipoog proberen ze je te verleiden om voor hen te kiezen.

Bureau Euro RSCG 4D in Amsterdam tekende voor de creatie van deze campagne. Technische realisatie: Refunk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in