Overslaan en naar de inhoud gaan

Adformatie en Big Shots lanceren Piece of Work

Adformatie en Big Shots introduceren vandaag de eerste aflevering van Piece of Work, een online programma over actuele campagnes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op Adformatie.nl verschijnt iedere week een nieuwe aflevering van Piece of Work. In de studio van Big Shots wordt een creatief, regisseur of andere maker uitgenodigd om te praten over de totstandkoming van een recente campagne en over zijn of haar inspiratiebronnen. De presentatie is in handen van Adformatie-redacteuren Roderick Mirande en Susanne van Nierop.

related partner content for mobile comes here

In de eerste aflevering komt Ruben Esser aan het woord. Esser is art director bij They en hij vertelt over de eerste campagne die dit bureau voor Lidl maakte en hoe deze niet alleen in glossy Linda, maar ook in de bioscoop terecht kwam. Esser over de totstandkoming van de reclamefilm: ‘We hadden iets van 100 flessen champagne paraat staan, maar in 30 flessen waren we eruit. Die hebben we trouwens ook allemaal opgedronken.’

Het format voor Piece of Work werd ontwikkeld door Big Shots in samenwerking met Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in