Adformatie en Big Shots lanceren Piece of Work
Op Adformatie.nl verschijnt iedere week een nieuwe aflevering van Piece of Work. In de studio van Big Shots wordt een creatief, regisseur of andere maker uitgenodigd om te praten over de totstandkoming van een recente campagne en over zijn of haar inspiratiebronnen. De presentatie is in handen van Adformatie-redacteuren Roderick Mirande en Susanne van Nierop.
In de eerste aflevering komt Ruben Esser aan het woord. Esser is art director bij They en hij vertelt over de eerste campagne die dit bureau voor Lidl maakte en hoe deze niet alleen in glossy Linda, maar ook in de bioscoop terecht kwam. Esser over de totstandkoming van de reclamefilm: ‘We hadden iets van 100 flessen champagne paraat staan, maar in 30 flessen waren we eruit. Die hebben we trouwens ook allemaal opgedronken.’
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaHet format voor Piece of Work werd ontwikkeld door Big Shots in samenwerking met Adformatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid