Overslaan en naar de inhoud gaan

Website E-info gene wint Medisch Contact Communicatieprijs 2012

De website E-info geneca voor borstkanker erfelijkheidsonderzoek heeft de Medisch Contact Communicatieprijs 2012 gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De website is ontwikkeld door de afdeling Medische Genetica van het UMC Utrecht en het NIVEL. De website biedt vrouwen die erfelijkheidsadvies vragen over borstkanker informatie op maat. Ze kunnen met een persoonlijke login de website bezoeken en vragen formuleren voor het eerste consult. De consulten verlopen daardoor beter. De vrouwen brengen meer onderwerpen in en onthouden meer informatie.

related partner content for mobile comes here

"Een prachtige combinatie van moderne media en persoonlijke communicatie,” aldus de jury. "De effectiviteit van het initiatief is gemeten en overtuigt." De jury hoopt dat het project, nu nog toegespitst op erfelijkheidsonderzoek naar borstkanker, snel naar andere ziektebeelden wordt uitgebreid.

De, een initiatief van Stichting Voorlichting Patiënten (SVP), werd dit jaar voor de vierde keer uitgereikt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in