Overslaan en naar de inhoud gaan

Nijhof (Wehkamp) wint BID-Award 2012

Paul Nijhof (Wehkamp) dinsdagavond in de Amsterdamse RAI uitgeroepen tot winnaar van de BID-Award 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat gebeurde rijdens de vijfde editie van de BID (Big Improvement Day). De BID-Award is de prijs voor 'dé ondernemer van Nederland'. Een ondernemer met visie, persoonlijkheid, lef en het vermogen iets uit het niets op te bouwen. Iemand die een bijdrage levert aan de economie, werkgelegenheid en de spirit van Nederland. Nijhof kreeg de prijs uit handen van John Fentener van Vlissingen (de winnaar van de eerste BID Award in 2008). 'Ik ben ontzettend vereerd. Ik beschouw deze prijs als een grote erkenning van mijn 850 collega's die met hun enorme inzet opnieuw hebben uitgevonden', aldus Nijhof.

related partner content for mobile comes here

Nijhof was genomineerd naast Daniel Ropers (CEO Bol.com), Frits van Eerd (CEO Jumbo) en Ronald van Zetten (CEO Hema). Volgens de jury is hij erin geslaagd het bedrijfsmodel van wehkamp.nl met succes 180 graden om te draaien. 'Met een nieuwe strategie, kern- en merkwaarden is de formule opnieuw in de markt gezet. Van postorderbedrijf is Wehkamp getransformeerd naar grootste online retailer van Nederland. Op Europees niveau bekleedt wehkamp.nl zelfs de 8e positie in de Top100 Pure players. Wehkamp.nl is tot dusver het enige bedrijf wereldwijd dat een transitie van postorder naar 100% online retailer succesvol heeft voltooid.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in