Overslaan en naar de inhoud gaan

De Goede cco Ideas For Brands|McCann

Michel de Goede is per 1 januari 2012 in dienst als Chief Creative Officer (CCO) bij Ideas For Brands|McCann.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij wordt ook lid van het managementteam. Met de aanstelling van De Goede wil het bureau de creatieve focus verbreden. In 1995 was De Goede verantwoordelijk voor de start up Czarevitch, een productiemaatschappij voor jonge talentvolle regisseurs. Eind 1996 breidde De Goede het bedrijf uit naar het multimedia bedrijf CCCP (onder andere het huidige CCCP TV en Comrad) en trad hij aan als medevennoot bij Czar Films waar hij samen met Geraldo Vallen en Rogier van der Ploeg leiding gaf tot medio 2002.

related partner content for mobile comes here

Eind 2006 richtte De Goede online bureau Pool World Wide op. Recentelijk heeft op freelance basis bij Ideas For Brandsen andere bureaus gewerkt. De Goede ziet IFB|McCann als een strategisch, creatieve, productionele businesspartner voor bestaande en potentiële klanten. Onder creatief leiderschap van De Goede en ceo Frans Brand worden bij IFB|McCann operationeel structurele wijzigingen doorgevoerd. Zo heeft Brand Micky Geesink benoemd tot Strategy Director en lid van het managementteam.

In het managementteam zitten verder Paul ten Veen (CFO), Rob van Beek (Chief Interactive Officer) en Miranda Honselaar (CSD).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in