Purpose Marketing BNP Paribas sponsort North Sea Jazz BNP Paribas zal de komende drie jaar het North Sea Jazz Festival sponsoren.
Craft Samenwerking Go-Tan en SOS-Kinderdorpen Het Aziatische foodmerk Go-Tan en SOS-Kinderdorpen slaan de handen ineen met een sms & win-actie ten bate van het wereldwijde werk van…
Programmatic Elma Multimedia: exploitatie media UNETO-VNI Ondernemersorganisatie UNETO-VNI besteedt per 1 januari de advertentiewerving voor zijn media uit aan Elma Multimedia.
Merkstrategie Special K: geen snel dieet meer Geen ‘quick fix meer: Kellogg’s zet het merk Special K voortaan neer als hulp bij ‘langetermijn-gewichtsmanagement’.
Customer Experience B2b marketeers en qr-codes QR-codes zouden ook heel goed kunnen werken voor B2B marketeers.
Contentmarketing Consumentenautoriteit pakt ticketsites aan De Consumentenautoriteit eist dat vier ticketbedrijven hun site aanpassen.
Merkstrategie MVO Nederland heeft nieuwe huisstijl MVO Nederland heeft sinds de eerste dag van het nieuwe jaar een nieuwe huisstijl. Het ontwerp moet ‘het open karakter van de…
Craft 'Campagne voor hulpverleners broodnodig' Het geweld tegen hulpverleners rond de jaarwisseling toont aan dat de SIRE-campagne Handen af van onze hulpverleners “brood- en…
Merkstrategie ReclameRidders over creativiteit in crisistijd In de tweede editie van ReclameRidders gaan acht creatieven in discussie over crisis en creativiteit.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid