Overslaan en naar de inhoud gaan

MVO Nederland heeft nieuwe huisstijl

MVO Nederland heeft sinds de eerste dag van het nieuwe jaar een nieuwe huisstijl. Het ontwerp moet ‘het open karakter van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft sinds de eerste dag van het nieuwe jaar een nieuwe huisstijl. Het ontwerp moet ‘het open karakter van de organisatie onderstrepen.’

related partner content for mobile comes here

Irenka van den Hout, hoofd communicatie van MVO Nederland, over het ontwerp: ‘In het beeldmerk komt de duurzame verbinding tot uitdrukking die wij aangaan met een steeds groter wordende groep ondernemers om de implementatie van maatschappelijk verantwoord ondernemen te versnellen.’ De diversiteit van het netwerk van MVO Nederland moet erin te herkennen zijn.

Van den Hout: ‘We hebben bewust gekozen voor blauw. Maatschappelijk verantwoord ondernemen richtte zich in eerste instantie vooral op “groen” ondernemen, de P van Planet van uit de bekende drie P’s. Tegenwoordig hoort een duurzame omgang met mens en maatschappij, de P van People, net zo vanzelfsprekend bij verantwoord ondernemerschap. Het zakelijker blauw weerspiegelt dit.’

Bij de nieuwe huisstijl hoort ook de nieuwe pay-off ‘Vanzelfsprekend.’

De huisstijl is door ontworpen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in