MVO Nederland heeft nieuwe huisstijl
MVO Nederland heeft sinds de eerste dag van het nieuwe jaar een nieuwe huisstijl. Het ontwerp moet ‘het open karakter van de organisatie onderstrepen.’
Irenka van den Hout, hoofd communicatie van MVO Nederland, over het ontwerp: ‘In het beeldmerk komt de duurzame verbinding tot uitdrukking die wij aangaan met een steeds groter wordende groep ondernemers om de implementatie van maatschappelijk verantwoord ondernemen te versnellen.’ De diversiteit van het netwerk van MVO Nederland moet erin te herkennen zijn.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVan den Hout: ‘We hebben bewust gekozen voor blauw. Maatschappelijk verantwoord ondernemen richtte zich in eerste instantie vooral op “groen” ondernemen, de P van Planet van uit de bekende drie P’s. Tegenwoordig hoort een duurzame omgang met mens en maatschappij, de P van People, net zo vanzelfsprekend bij verantwoord ondernemerschap. Het zakelijker blauw weerspiegelt dit.’
Bij de nieuwe huisstijl hoort ook de nieuwe pay-off ‘Vanzelfsprekend.’
De huisstijl is door Mattmo concept | design ontworpen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid