Interne communicatie Trendwatching; voorbij de glazen bol Met hun theatrale voordrachten en provocerende stellingen krijgen zij elke congreszaal plat. Maar kunnen trendwatchers daadwerkelijk tot…
Merkstrategie Special K: geen snel dieet meer Geen ‘quick fix meer: Kellogg’s zet het merk Special K voortaan neer als hulp bij ‘langetermijn-gewichtsmanagement’.
Programmatic [inhaakdinsdag] Stille Nacht, Heilige Nacht Oh, wat zoet. Zo'n vroom kinderkoortje dat in een winkelcentrum hemelse kerstliedjes zingt. Maar pas op, we zijn in België. En daar is…
Merkstrategie Youp wint op Oudejaarsavond De oudejaarsconference van Youp van 't Hek was het best bekeken programma op de laatste avond van het jaar.
Interne communicatie Trendwatching; voorbij de glazen bol Met hun theatrale voordrachten en provocerende stellingen krijgen zij elke congreszaal plat. Maar kunnen trendwatchers daadwerkelijk tot…
Merkstrategie Special K: geen snel dieet meer Geen ‘quick fix meer: Kellogg’s zet het merk Special K voortaan neer als hulp bij ‘langetermijn-gewichtsmanagement’.
Programmatic [inhaakdinsdag] Stille Nacht, Heilige Nacht Oh, wat zoet. Zo'n vroom kinderkoortje dat in een winkelcentrum hemelse kerstliedjes zingt. Maar pas op, we zijn in België. En daar is…
Merkstrategie Youp wint op Oudejaarsavond De oudejaarsconference van Youp van 't Hek was het best bekeken programma op de laatste avond van het jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid