Overslaan en naar de inhoud gaan

Inzenden voor de Nima Awards 2011

Op 24 november 2011 vindt de jaarlijkse uitreiking van de Nima Awards plaats.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 24 november 2011 vindt de jaarlijkse uitreiking van de plaats.

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar wonnen Bavaria, Dance4Life, AH Appie en PepsiCo een Nima Award in de wacht. Marketeers kunnen ook dit jaar weer organisaties aandragen voor de nominatieronde.

om je voorkeur door te geven.

Nima reikt ieder jaar de award uit aan hét marketingbedriif van het jaar. Naast deze prijs worden drie thema awards uitgereikt in de categorieën:
• Duurzaam ondernemen
• Digitale marketing
• Klantgericht ondernemen

Tot en met 2 september kunnen marketeers hun favoriet aandragen. De (met onder andere René Repko, directeur marketing Hema, Mark Huijsmans, directeur marketing Miele, Mark Huijsmans, directeur marketing Miele, Susanne Swinkels, oprichter/eigenaar Branddoctors) buigt zich over de inzendingen en bepaalt de genomineerden.

Op basis van uitgebreide casebeschrijvingen benoemt de jury op 21 oktober drie finalisten per categorie.

Op 24 november krijgen bezoekers van de Nima Awards 2011 de gelegenheid te stemmen.

Jury en publiek bepalen dan samen de winnaars.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in