Instore tv ‘irritant’


Dat blijkt uit onderzoek van modevakblad Textilia. Consumenten zijn verdeeld over narrowcasting ofwel instore televisie. In opdracht van Textilia vroeg onderzoeksbureau GFK ruim 2000 Nederlanders naar hun mening. 43 Procent geeft aan de vertoning van video en televisiebeelden in de winkel irritant te vinden.
Met name vrouwen (48 procent), vijftigplussers (57 procent), inwoners uit het Noorden en hoger opgeleiden zien de schermen liever niet. ‘Verkeerde informatie’ is een hoge irritatiefactor. Een andere ergernis vormt het geluid.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS17 Procent van de respondenten vindt videoschermen hip, met name Nederlanders van 13 tot en met 39 jaar (32 procent) en middelbaar opgeleiden (23 procent). Naast het trendy gevoel wordt de gegeven informatie vooral gewaardeerd door mannen (20 procent), vijftigplussers (23 procent) en lager opgeleiden (22 procent).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid