Overslaan en naar de inhoud gaan

Van de Kamp directeur Kobalt's Mercurius

Theo van de Kamp wordt de nieuwe directeur van Kobalt’s businessunit Mercurius.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze businessunit bedient onder meer adverteerders als Heineken, Masterfoods en de Rabo Groep. Hij treedt daarnaast toe tot het directieteam van Kobalt.

related partner content for mobile comes here

Van de Kamp (38) komt van Sara Lee, waar hij de afgelopen vijftien jaar verschillende functies vervulde, meest recent die van corporate e-marketingdirector. In die rol ontwikkelde Van de Kamp e-marketingconcepten voor merken als Douwe Egberts, Senseo, Pickwick, Sanex, Ambi Pur en Kiwi. Van de Kamp rapporteert aan CEO Marc Stubbé.

Het Amstelveense mediabureau Kobalt is eigendom van acht adverteerders: ABN AMRO, Ahold, ING/Vodafone, Heineken, Laurus, Masterfoods, Maxeda en Rabobank. Bij Kobalt werken 225 mensen. De omzet in 2005 bedroeg 543 miljoen euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in