Van de Kamp directeur Kobalt's Mercurius


Deze businessunit bedient onder meer adverteerders als Heineken, Masterfoods en de Rabo Groep. Hij treedt daarnaast toe tot het directieteam van Kobalt.
Van de Kamp (38) komt van Sara Lee, waar hij de afgelopen vijftien jaar verschillende functies vervulde, meest recent die van corporate e-marketingdirector. In die rol ontwikkelde Van de Kamp e-marketingconcepten voor merken als Douwe Egberts, Senseo, Pickwick, Sanex, Ambi Pur en Kiwi. Van de Kamp rapporteert aan CEO Marc Stubbé.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet Amstelveense mediabureau Kobalt is eigendom van acht adverteerders: ABN AMRO, Ahold, ING/Vodafone, Heineken, Laurus, Masterfoods, Maxeda en Rabobank. Bij Kobalt werken 225 mensen. De omzet in 2005 bedroeg 543 miljoen euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid