Overslaan en naar de inhoud gaan

Wehkamp werkt samen met Metro

Wehkamp.nl is begonnen met een outdoor- en printcampagne in gratis dagblad Metro. Er worden vier verschillende achterpagina’s getoond.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze vier achterpagina’s zijn identiek aan de vier verschillende abri’s van de outdoorcampagne van die vanaf vandaag landelijk wordt uitgerold.

related partner content for mobile comes here

Algemeen directeur van Metro Silvio de Groot spreekt van ‘een synergetisch effect’ tussen dagbladen en buitenreclame. ‘Met de achterpagina van Metro bereik je niet alleen de directe lezer maar ook de personen in zijn of haar directe omgeving. En doordat je Metro uit een van de displays meeneemt en rondreist, kun je spreken van een ‘moving abri’ met een oplage van 500.000 exemplaren.’

Marieke Peters, programmanager Mass Communication van Wehkamp.nl: ‘De lingerieweken op Wehkamp.nl worden ingeluid door een uitgebreide abricampagne gedurende de laatste twee weken van oktober. Om deze lingerieweken nog meer te ondersteunen hebben wij wederom de samenwerking met Metro opgezocht.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in