
Deze vier achterpagina’s zijn identiek aan de vier verschillende abri’s van de outdoorcampagne van Wehkamp die vanaf vandaag landelijk wordt uitgerold.
Algemeen directeur van Metro Silvio de Groot spreekt van ‘een synergetisch effect’ tussen dagbladen en buitenreclame. ‘Met de achterpagina van Metro bereik je niet alleen de directe lezer maar ook de personen in zijn of haar directe omgeving. En doordat je Metro uit een van de displays meeneemt en rondreist, kun je spreken van een ‘moving abri’ met een oplage van 500.000 exemplaren.’
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensMarieke Peters, programmanager Mass Communication van Wehkamp.nl: ‘De lingerieweken op Wehkamp.nl worden ingeluid door een uitgebreide abricampagne gedurende de laatste twee weken van oktober. Om deze lingerieweken nog meer te ondersteunen hebben wij wederom de samenwerking met Metro opgezocht.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee