
Voor de derde keer komt Nationale Nederlanden met een inhaakcampagne op vrijdag de dertiende.
In de campagne, ontwikkeld door Red Urban, steken de schademanagers van Nationale-Nederlanden iedereen waar mogelijk een hart onder de riem in de vorm van een kleine attentie.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftHet publiek wordt opgeroepen om hun pechgevallen op vrijdag de 13e te twitteren met #waterookgebeurt. De meest uitzonderlijke pechgevallen maken kans op een toepasselijke prijs om het leed te verzachten.
Om Nederland te activeren hun pech te delen is er op Telegraaf.nl een takeover te zien zijn waarin een zwarte kat, een omvallend zoutvaatje en een openklappende paraplu samenkomen. Ook worden pechvogels opgeroepen hun kleine leed te delen via social ads op Twitter en Facebook.
Klik om te vergroten:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee