Overslaan en naar de inhoud gaan

Inhaker vrijdag de 13e Nationale-Nederlanden

Nationale Nederlanden herhaalt Twittercampagne die Nederland moet helpen bij hun ongeluk- en pechgevallen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de derde keer komt Nationale Nederlanden met een inhaakcampagne op vrijdag de dertiende.

related partner content for mobile comes here

In de campagne, ontwikkeld door Red Urban, steken de schademanagers van Nationale-Nederlanden iedereen waar mogelijk een hart onder de riem in de vorm van een kleine attentie.

Het publiek wordt opgeroepen om hun pechgevallen op vrijdag de 13e te twitteren met . De meest uitzonderlijke pechgevallen maken kans op een toepasselijke prijs om het leed te verzachten.

Om Nederland te activeren hun pech te delen is er op Telegraaf.nl een takeover te zien zijn waarin een zwarte kat, een omvallend zoutvaatje en een openklappende paraplu samenkomen. Ook worden pechvogels opgeroepen hun kleine leed te delen via social ads op Twitter en Facebook.

Klik om te vergroten:

"

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in