Overslaan en naar de inhoud gaan

Geen Gordon maar maatwerkcabaret

In de bedrijfsfeestenbranche is steeds minder vraag naar de Gerards, Marco’s en Gordons van deze wereld. Maatwerkentertainment…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jarenlang tastten bedrijven diep in de buidel om grote artiesten naar hun feestje te krijgen. Het maakte niet uit wat er betaald moest worden, als Gerard, Marco (foto) of Gordon maar aanwezig was. Deze trend is door de kredietcrisis abrupt onderbroken, signaleert artiestenbureau Quality Bookings. Bedrijven houden de hand op de knip, want het is in deze tijd not done om, als half Nederland zijn baan kwijt raakt en de andere helft failliet gaat, een duur feest te geven.

related partner content for mobile comes here

Volgens Quality Bookings zijn er wel artiesten die nog steeds goede zaken doen. Eigenaar Robert de Vries: ‘Artiesten die nu daadwerkelijk de communicatie van bedrijven kunnen versterken houden volle agenda’s. Cabaretiers bijvoorbeeld die maatwerkcabaret kunnen verzorgen tijdens een bedrijfspresentatie of congres, scoren nog altijd veel opdrachten. Ook motiverende sprekers die ervoor zorgen dat de mensen weer positief aan het werk gaan, kunnen rekenen op veel werk.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in