Eindigt bij relatiemarketing ook éénderde in een scheiding?
Er zijn genoeg spijkerbroekmerken in de zee. Maar ik had een favoriet merk broeken; Nudie Jeans. Tikje exclusief, een schaaltje te duur voor de meeste mensen, mooie fit & stof. Voor een spijkerbroekenfetisjist gewoon een lekkere jeans. Maar nu ligt mijn favoriete merk op iedere hoek én voor de helft van de prijs. Iedereen loopt er ineens mee!
Ben ik dan zo kinderachtig dat mijn kleding onderscheidend moet zijn? Oh yeah.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaMijn relatie met Nudie Jeans heeft een jaar of vijf standgehouden. En ja, scheiden doet lijden.
Waarom? Omdat Nudie zich niet aan de huwelijkse voorwaarden heeft gehouden. Ze gaat vreemd met jan met de pet. En ik had het al eens meegemaakt met mijn vorige relatie: Diesel. Opeens waren Diesel Jeans te koop voor € 29,95- met 1.000 Airmiles bij V&D! Ik zag mezelf met kerst al naast mijn vader zitten in dezelfde broek...
Volgens mij is stap één in relatiemarketing: weten wat je aan elkaar hebt. Al is dat natuurlijk wel een beetje eenrichtingsverkeer. Als merk moet je trouw blijven aan je uitstraling en jezelf niet weggooien voor de eerste de beste goedkope sl#t genaamd SALE. Levi’s is nog steeds niet over het B-keuze debacle heen.
Ik snap beste dat goedkoop even lekker kan zijn, maar mij ben je kwijt. Als mijn volgende liefde zich aan de afspraak houdt, heb ik goede hoop dat mijn derde merkhuwelijk kan slagen en ik niet de Joan Collins van de spijkerbroekenwereld wordt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid