Overslaan en naar de inhoud gaan

Eindigt bij relatiemarketing ook éénderde in een scheiding?

“Neemt u Nudie Jeans, Hans Breuker tot uw wettige echtgenoot in ziekte en in gezondheid, tot de dood u scheidt?” - “Ja,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er zijn genoeg spijkerbroekmerken in de zee. Maar ik had een favoriet merk broeken; Nudie Jeans. Tikje exclusief, een schaaltje te duur voor de meeste mensen, mooie fit & stof. Voor een spijkerbroekenfetisjist gewoon een lekkere jeans. Maar nu ligt mijn favoriete merk op iedere hoek én voor de helft van de prijs. Iedereen loopt er ineens mee!

related partner content for mobile comes here

Ben ik dan zo kinderachtig dat mijn kleding onderscheidend moet zijn? Oh yeah.

Mijn relatie met Nudie Jeans heeft een jaar of vijf standgehouden. En ja, scheiden doet lijden.

Waarom? Omdat Nudie zich niet aan de huwelijkse voorwaarden heeft gehouden. Ze gaat vreemd met jan met de pet. En ik had het al eens meegemaakt met mijn vorige relatie: Diesel. Opeens waren Diesel Jeans te koop voor € 29,95- met 1.000 Airmiles bij V&D! Ik zag mezelf met kerst al naast mijn vader zitten in dezelfde broek...

Volgens mij is stap één in relatiemarketing: weten wat je aan elkaar hebt. Al is dat natuurlijk wel een beetje eenrichtingsverkeer. Als merk moet je trouw blijven aan je uitstraling en jezelf niet weggooien voor de eerste de beste goedkope sl#t genaamd SALE. Levi’s is nog steeds niet over het B-keuze debacle heen.

Ik snap beste dat goedkoop even lekker kan zijn, maar mij ben je kwijt. Als mijn volgende liefde zich aan de afspraak houdt, heb ik goede hoop dat mijn derde merkhuwelijk kan slagen en ik niet de Joan Collins van de spijkerbroekenwereld wordt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in