Overslaan en naar de inhoud gaan

EM-TÉ en Golff plussen door Kabouter Plop

Superunie supermarkten EM-TÉ en Golff vinden het niet nodig om mee te gaan in de prijzenoorlog. Door een Kabouter Plop actie plussen de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De actie van EM-TÉ en Golff waarbij klanten kunnen sparen voor gratis voorleesboekjes van Kabouter Plop is volgens de supermarkten een overweldigend succes. In een persbericht wordt gemeld: ‘In de eerste weken van de actie is de run op de boekjes zo groot geweest dat de voorraad in de meeste winkels op dit moment tijdelijk uitgeput is, met nog twee actieweken voor de boeg.’

related partner content for mobile comes here

Volgens Patrick van der Zee, marketing coördinator foodretail van EM-TÉ en Golff, is er gedurende de actieperiode gemiddeld 10 tot 15 pct meer omzet gescoord dan in de vergelijkbare periode van het vorige jaar. Het marktaandeel is volgens hem evenredig hoger in vergelijking met vorig jaar. Van der Zee: ‘Gezien al het prijsgeweld in de markt is dat echt een superprestatie, en voor een groot deel toe te schrijven aan de Kabouter Plop actie.’

EM-TÉ en Golff benadrukken dat het simpelweg verlagen van de prijzen geen garantie is om klanten aan je te binden. Lage prijzen moeten gekoppeld zijn aan een ruim assortiment met echt ambachtelijke versproducten en veel aandacht voor klantvriendelijkheid. Het persbericht: ‘Bij het laatste moet je natuurlijk ook denken aan dit soort sympathieke spaaracties.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in