Overslaan en naar de inhoud gaan

Meer verdienen met minder merken

Door de wereldwijde economische crisis zijn ondernemingen op zoek naar serieuze besparingen. En daarbij kijkt men met toenemende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alleen maar besparen is een doodlopende weg. De oplossing is niet minderdoen, maar anders doen. Maton Sonnemans, partner VODW, ontwikkelde een model met daarin vier strategieën die ondernemingen kunnen kiezen om de recessie-paradox op te lossen.

De eerste stap is voor elk van deze vier strategieën vaststellen waar het meeste potentieel zit, zowel op korte als lange termijn, maar ook welke moeite ervoor nodig is om de gewenste resultaten binnen te halen, in termen van investeringen en complexiteit. Dit leidt vrij eenvoudig tot het stellen van juiste prioriteiten en een marsroute.

Meer over het model, de strategie en de aanpak van KPN en Philips kunt u lezen in het (pdf).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in