Overslaan en naar de inhoud gaan

Domme doelen

Goede doelen durven rijke Nederlanders niet om geld te vragen. Dat blijkt uit onderzoek van de bureaus SAZ Marketing en Factary dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Goede doelen durven rijke Nederlanders niet om geld te vragen. Dat blijkt uit onderzoek van de bureaus SAZ Marketing en Factary dat donderdag gepresenteerd wordt. Hieraan werkten 29 grote en kleine goede doelen mee. ‘Als met niet om grote bedragen vraagt, ontvangt men die ook niet’, aldus Christopher Carnie van Factary.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

related partner content for mobile comes here

De onderzoekers hebben berekend dat alleen al onder de 100.000 mensen in Nederland met een inkomen van meer dan 100.000 euro per jaar 852 miljoen aan extra inkomsten is op te halen.

 

Gauw bellen Plan!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in