Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclame door spraakherkenning

Software die met behulp van spraakherkenning trefwoorden voorbrengt en op grond van die herkende trefwoorden reclame bij en in pod- en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Software die met behulp van spraakherkenning trefwoorden voorbrengt en op grond van die herkende trefwoorden reclame bij en in pod- en vodcasts plaatst. Klinkt logisch en vandaar dat deze innovatie onderweg is. Onder meer , een zoekdienst waar je , komt er mee op de markt. maar niet als enige.

related partner content for mobile comes here

Ook concurrerende zoekdiensten als en willen respectievelijk audio- en videobestanden automatisch van trefwoorden voorzien waarop adverteren eenvoudig is. Dt berichtte Wall Street Journal.

Deze vorm van 'Adwords' bij video en audio kennen we natuurlijk al van Google en Yahoo, maar die is gebaseerd op het toekennen van trefwoorden. Die heten dan 'tags' of 'labels' en vormen de basis voor reclame.

Maar met spraakherkenning is veel meer mogelijk. Ofschoon dit ook weer een enorm potentieel opent van enerzijds buitengewoon creatief adverteren en aan het andere uiterste de meest verschrikkelijke fouten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in