Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de winnaars van de PIM Marketingliteratuurprijs 2024

Er zijn prijzen uitgedeeld voor het beste boek, de bewustmaker en de persoon met blijvende impact op het marketingvak.
De genomineerden
De genomineerden
De genomineerden
De genomineerden

Het boek 'Do Tell' mag zich de winnaar van de PIM Marketingliteratuurprijs 2024 noemen. Do Tell biedt volgens de jury 'een praktisch stappenplan voor marketeers om authentieke duurzaamheidsverhalen te ontwikkelen en effectief te communiceren.' Het boek speelt volgens de jury in op de 'groeiende behoefte aan transparantie en geloofwaardigheid in duurzaamheidscommunicatie.'

related partner content for mobile comes here

Do Tell is geschreven door Bart Lombaerts, Ann Maes, Frederik Picard en Chris van Gils. 

Bewustmaker-prijs

Voor de 22ste editie van de PIM Marketingliteratuurprijs werden 35 marketingboeken ingestuurd. Zeven haalden de shortlist.

Het boek 'Empathie werkt' wint dit jaar de prijs voor de Bewustmaker. Dit boek, van marketingbureau The Oval Office en Insites Consulting, 'inspireert bedrijven om mensgerichte strategieën te omarmen voor een duurzame impact op hun werknemers, klanten en winstgevendheid.'

De jaarlijkse PIM Impact Award gaat dit jaar naar Wim van der Mark. In de woorden van het bestuur: [..] 'Als inspirerende trainer en coach heeft Wim tienduizenden mensen geholpen de juiste woorden te vinden om hun waarde zichtbaar en krachtig te communiceren. Met deze award erkent PIM de blijvende impact die Wim heeft achtergelaten op het Nederlandstalige marketinglandschap en de generaties marketeers die hij heeft geholpen zichzelf authentiek en effectief te profileren'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in