Overslaan en naar de inhoud gaan

Margriet de Kroon stapt over van Inner Circle naar TicketSwap

De Kroon wordt marketing director bij de Nederlandse online ticketmarktplaats TicketSwap.
Margriet de Kroon
Margriet de Kroon

Margriet de Kroon is begonnen in haar nieuwe rol als marketing director van TicketSwap. Hiervoor vervulde ze een vergelijkbare rol binnen datingapp Inner Circle. ‘Ik was toe aan een nieuwe uitdaging en liep tegen deze rol bij TicketSwap aan. Ik hou zelf ook van festivals en concerten, dus het past goed bij me en ik vind het leuk om te mogen bijdragen aan een bedrijf waar ik geloof in het product en waar veel kansen liggen voor verdere internationale groei.

related partner content for mobile comes here

Bij TicketSwap is De Kroon verantwoordelijk voor zowel b2b- als b2c-marketing in alle markten en alle disciplines, van performance marketing en CRM tot events en content marketing en PR. Het team bestaat op dit moment uit 11 mensen. Volgens De Kroon zijn er nog veel groeimogelijkheden. ‘De kansen liggen vooral in internationale expansie. Het product is gewoon heel erg goed. Mijn opdracht is om een schaalbare strategie neer te zetten zowel qua team en qua marketing inhoudelijk.’

Voor Inner Circle werkte De Kroon onder meer bij reclamebureau Herc en bij YoungCapital.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in