Overslaan en naar de inhoud gaan

De ondernemende communicatiemanager?

Waarin verschilt een ondernemend projectmanager zich van een 'gewone' projectmanager? Een ondernemend projectmanager richt zich sterk op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Waarin verschilt een ondernemend projectmanager zich van een 'gewone' projectmanager? Een ondernemend projectmanager richt zich sterk op de 'business case' op basis waarvan is besloten om zijn project groen licht te geven. Zijn er mogelijkheden om die business case sterker te maken? Om uiteindelijk meer resultaat te behalen? De ondernemend projectmanager gaat hiervoor actief op zoek naar mogelijkheden en schuwt er niet voor om met stakeholders aan tafel te zitten om te kijken wat er mogelijk is. En een ondernemend projectmanager kijkt over de grenzen van zijn project heen, kijkt naar hoe het project past in het totaal en of er binnen die veelheid van activiteiten slimme coalities te maken zijn om de effectiviteit te verhogen.

related partner content for mobile comes here

Het klonk mij eigenlijk als heel logisch inde oren. Maar tegelijkertijd vraag ik me af: hoe ondernemend is eigenlijk de gemiddelde communicatiemanager? En wat kunnen we doen om ondernenmender te worden. Of botst dit denken juist met de communicatiefunctie? Wie heeft er goede voorbeelden?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in