
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 24,4 procent en de SBS-zenders 12,8 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 38,7, de zenders van RTL Nederland 29,2 en de SBS-zenders 15,8. Nederland 1 was weer marktleider met 23,5 procent, RTL4 had 17,5 procent en SBS6 8,3 procent. In week 7 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 217 minuten.
Best bekeken programma van de week was het NOS Journaal van zondagavond met 2.966.000 kijkers, gevolgd door Studio Sport Eredivisie op zondag met 2.925.000 kijkers.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee