Overslaan en naar de inhoud gaan

CMO Bianca de Haan (Gallagher Europe): 'Veel directeuren beschouwen marketing als een 'knip- en knutselafdeling''

De marketeer van de toekomst is volgens De Haan geen operationele kracht, maar een visionair strateeg.
Bianca de Haan
Bianca de Haan

Door Bianca de Haan
 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Joost De Smeth

Is het creëren van duurzaam concurrentievoordeel niet een oude gedachte? Als je waardecreatie voor de samenleving en voor je organisatie als kernpunt neemt dan kun je ook uitgaan van "hoeveel omzet en winst hebben wij nodig" om duurzaam waarde te creëren. Dat lijkt me wat anders dan out-smarting the competition. Er is genoeg voor je als je slim bent. Maar slim met welk oogmerk; daar gaat het om.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in