Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.
Is het creëren van duurzaam concurrentievoordeel niet een oude gedachte? Als je waardecreatie voor de samenleving en voor je organisatie als kernpunt neemt dan kun je ook uitgaan van "hoeveel omzet en winst hebben wij nodig" om duurzaam waarde te creëren. Dat lijkt me wat anders dan out-smarting the competition. Er is genoeg voor je als je slim bent. Maar slim met welk oogmerk; daar gaat het om.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidIs het creëren van duurzaam concurrentievoordeel niet een oude gedachte? Als je waardecreatie voor de samenleving en voor je organisatie als kernpunt neemt dan kun je ook uitgaan van "hoeveel omzet en winst hebben wij nodig" om duurzaam waarde te creëren. Dat lijkt me wat anders dan out-smarting the competition. Er is genoeg voor je als je slim bent. Maar slim met welk oogmerk; daar gaat het om.