
Het viel Daan Langstraat, head of brand & campaign bij MediaMarkt, vorig jaar in Cannes ook al op. ‘In een wereld waarin AI steeds meer terrein wint, werd me in Cannes nog eens duidelijk dat de creatieve industrie zeker niet achterblijft in de adaptie van deze technologie. AI was hét onderwerp in Cannes.’ Dat is in 2024 eerder meer dan minder geworden.
Maar is dat onderwerp dat all around ons is, AI, dan dé reden om weer af te zakken naar de Côte d’Azur? 'Nee, ik kom vooral naar Cannes voor de human creativity. Het uitwisselen van ideeën met elkaar, ongeacht bij welk bureau je werkt of bij welk merk je zit, inspireert mij. Het gaat hier toch om de creatieve community en dat is een mooi gevoel vind ik.'
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemKijk het interview met Langstraat hieronder (ca. 8 minuten)
CMO Studio dankt Dentsu voor de genoten gastvrijheid in het sfeervolle beachhouse, en MediaMarkt, dat het programma mede mogelijk maakte.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee