Overslaan en naar de inhoud gaan

Daan Langstraat (MediaMarkt) vanuit Cannes: 'Het gaat hier om de creatieve community'

CMO Studio Cannes | Marketeers komen naar Cannes voor inspiratie of hopen zelfs op een reset. Waarvoor komt Daan Langstraat naar de Lions?
Daan Langstraat
Daan Langstraat
Daan Langstraat
Daan Langstraat

Het viel Daan Langstraat, head of brand & campaign bij MediaMarkt, vorig jaar in Cannes ook al op. ‘In een wereld waarin AI steeds meer terrein wint, werd me in Cannes nog eens duidelijk dat de creatieve industrie zeker niet achterblijft in de adaptie van deze technologie. AI was hét onderwerp in Cannes.’ Dat is in 2024 eerder meer dan minder geworden.

related partner content for mobile comes here

Maar is dat onderwerp dat all around ons is, AI, dan dé reden om weer af te zakken naar de Côte d’Azur? 'Nee, ik kom vooral naar Cannes voor de human creativity. Het uitwisselen van ideeën met elkaar, ongeacht bij welk bureau je werkt of bij welk merk je zit, inspireert mij. Het gaat hier toch om de creatieve community en dat is een mooi gevoel vind ik.'

Kijk het interview met Langstraat hieronder (ca. 8 minuten)

CMO Studio dankt Dentsu voor de genoten gastvrijheid in het sfeervolle beachhouse, en MediaMarkt, dat het programma mede mogelijk maakte.

Lees ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in