Overslaan en naar de inhoud gaan

Caroline van Turennout en het rotsvaste merkbeleid van Zeeman

Het merkbeleid van de textielsuper is met ‘Opmerkelijk eenvoudig’ rotsvast en daar profiteerde de retailer van in het pandemiejaar.
Caroline van Turennout en het rotsvaste merkbeleid van Zeeman 
Caroline van Turennout en het rotsvaste merkbeleid van Zeeman 
Caroline van Turennout en het rotsvaste merkbeleid van Zeeman 
Caroline van Turennout en het rotsvaste merkbeleid van Zeeman 

Caroline van Turennout schopt het weer tot de bovenste regionen van de Adformatie Top 100 Marketeers. Met Van Turenout flikte Zeeman het dit jaar opnieuw om een pr-genieke budgetbestseller in de markt te zetten. Het merk ontwikkelde een volwaardig parfum, gaf het de naam ‘Lucht’ en bracht het voor slechts 4,95 euro op de markt. De flesjes vlogen de winkel uit en werden – net als eerder de sneakers en de trouwjurk – voor het veelvoudige op marktplaatsen aangeboden. Het is begerenswaardig dat de low budget-retailer jaar op jaar aandacht én verkoophits weet te scoren, met een relatief laag marketingbudget en een klein team. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in