Overslaan en naar de inhoud gaan

Discover M(I)E – Boost Insights & Humanize data

Tijdens Road to MIE zie je inspirerende gratis sessies uit binnen- en buitenland op het gebied van Insights, Data Analytics en Data Science.
MIE

Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteren wij de laatste trends en ontwikkelingen in ons vakgebied aan zo’n 1.500 (digital) marketeers, data-analisten, researchers en andere data- & insights-professionals. Met meer dan 70 kwalitatieve lezingen, workshops, Silent Seminars, Round Tables en Masterclasses over Research, Data Analytics, Data Science, AI en nog veel meer. Een bijzondere editie die je niet wilt missen!

MIE
MIE

Maak kennis met deze interessante gouden Road to MIE-lezingen. Een zeer gevarieerd aanbod, met uiteenlopende onderwerpen, van Google automation tot klantbeleving en insights technologie tot humanizing data.

Discover M(I)E:

Schrijf je nu gratis in voor deze gouden-sessies tijdens Road to MIE (10 mei t/m 8 juni).

17 mei 16.30 uur: Automate for your customer’s needs – and serve them better

Five rules of play to automate for customer needs. Automation enables brands to be more helpful through personalized services. But when it comes to building and retaining customer trust, the way you apply these solutions is key.
Discover >>

18 mei 12.30 uur: Trends & Technology: How insights technology disrupts the global research industry

In this online session marketing and insights managers learn how to leverage technology to keep a constant pulse on the consumers with real-time, high-quality insights, influencing marketing decisions, taking actions and developing competitive advantages on.
Discover >>

19 mei 12.30 uur: 5 Powerful Principles to Boost Insights & Innovation

Leading brands and insights managers are tackling innovation projects by implementing high-quality, actionable insights into each phase of their exploration and development processes. But what does that really look like?
Discover >>

20 mei 16.30 uur: Stories beat Statistics: How Insight Managers accelerate their impact

More and more insights are generated in-house. In this session insights managers experience how to leverage the power of storytelling to unlock the insights in data and to create much more impact in their organization.
Discover >>

25 mei 09.00 uur: Humanizing Data in a Data-driven World

Reduce churn in VodafoneZiggo through the activation of Data Analytics, Behavioral Science and Consumer Insights.
Discover >>

01 juni 12.30 uur: Een betere klantbeleving door de mindset van Vebego-personeel te veranderen

Hoe krijg je je medewerkers in beweging om met klantinzichten aan de slag te gaan? En hoe zorg je voor structurele verbetering in de bediening van je klant? 
Discover >>

Discover M(I)E: Duik in het complete Road to MIE-programma en laat je verrassen!

Ipsos en quantilope zijn gouden MIE’21-partners

Doordat Ipsos diverse onderzoeksexpertises aanbiedt onder één dak, zijn zij een GameChanger binnen het Nederlandse vakgebied van marktonderzoek.
Meer weten

quantilope biedt haar klanten een platform geavanceerd in onderzoeksmethodologieën. Dit platform automatiseert data, bruikbaar voor inzichten en een zinvolle kijk op de consument.
Meer weten

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

MIE

Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteren wij de laatste trends en ontwikkelingen in ons vakgebied aan zo’n 1.500 (digital) marketeers, data-analisten, researchers en andere data- & insights-professionals. Met meer dan 70 kwalitatieve lezingen, workshops, Silent Seminars, Round Tables en Masterclasses over Research, Data Analytics, Data Science, AI en nog veel meer. Een bijzondere editie die je niet wilt missen!

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in