Overslaan en naar de inhoud gaan

Discover M(I)E – Wat je ZEGT of wat je BEDOELT?

Ontdek tijdens Road to MIE, vanuit verschillende invalshoeken, alles over de impact van VOICE op research, onder de noemer ‘Phebi…
MIE

Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteren wij de laatste trends en ontwikkelingen in ons vakgebied aan zo’n 1.500 (digital) marketeers, data-analisten, researchers en andere data- & insights-professionals. Met meer dan 70 kwalitatieve lezingen, workshops, Silent Seminars, Round Tables en Masterclasses over Research, Data Analytics, Data Science, AI en nog veel meer. Een bijzondere editie die je niet wilt missen!

MIE
MIE

Ontdek tijdens Road to MIE alles over de impact van VOICE op research. Onder de noemer ‘Phebi Presents’ laat Phebi je vanuit verschillende invalshoeken kennismaken met hun innovatieve VOICE-oplossing. Is wat iemand ZEGT, ook echt wat iemand BEDOELT?

Discover M(I)E:

Schrijf je nu gratis in voor deze Phebi-sessions tijdens Road to MIE (10 mei t/m 8 juni).

17 mei 12.30 uur: Phebi presents: It ain't what you say, it's the way that you say, that’s what gets results!

‘Voice is the most intuitive, natural and efficient way to communicate. It’s also an emotional microscope.’ – Mike Page

Discover how continuous non-conscious measurement of speech can add true depth to any analysis and how this can be done in real-time to bring new insights and consistencies to any methodology. 
Discover >>

27 mei 09.00 uur: Phebi Presents: Integrating emotion & voice data, crosstab & analysis libraries

‘Making emotions and sentiments visible during traditional data collection via interviews, conversations and from collection via audio files is becoming more and more the new normal’ – Ton Koster

Discover how Phebi’s emotion and voiced verbatims sentiment data is integrated and enhanced with Red Centre Software crosstab and analysis libraries to create even more and better insights.
Discover >>

01 juni 16.30 uur: Phebi Presents: Voice, the next AI frontier in healthcare research

‘I will share with you my passion for voice in healthcare research’ – Abigail Stuart

Voice technology and emotion AI offers a new approach to easily capture and analyse the experiences in healthcare. This offers valuable data with a new way to monitor touchpoints and identify the right mix of channels for engagement and brand loyalty.
Discover >>

03 juni 12.30 uur: Phebi Presents: Wat je ZEGT of wat je BEDOELT? Impact van Voice op research

‘We staan altijd open voor nieuwe innovaties, zoals Phebi’s voice enablement, waarmee we onze klanten nog beter kunnen bedienen.’ – Eric Landwaart, Miles Research

Door de innovatieve Voice oplossing van Phebi zijn meer mensen bereikbaar zijn, worden nieuwe doelgroepen bereikt en duik je dieper in de emoties van respondenten. Is wat hij of zij ZEGT, ook echt wat hij of zij BEDOELT?
Discover >>

Discover M(I)E: Duik in het complete Road to MIE-programma en laat je verrassen!

Volg M(I)E! op LinkedInTwitter • Instagram • Facebook

MIE’21 - It’s all about insights

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

MIE

Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteren wij de laatste trends en ontwikkelingen in ons vakgebied aan zo’n 1.500 (digital) marketeers, data-analisten, researchers en andere data- & insights-professionals. Met meer dan 70 kwalitatieve lezingen, workshops, Silent Seminars, Round Tables en Masterclasses over Research, Data Analytics, Data Science, AI en nog veel meer. Een bijzondere editie die je niet wilt missen!

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in