Overslaan en naar de inhoud gaan

EFFIESCOUT: Heleen Crielaard scout Afas

EFFIESCOUT week 16: 'Voor b-to-b-marketing is een krachtig merk heel belangrijk.'
200 uren te factureren
200 uren te factureren
© Afas
200 uren te factureren
200 uren te factureren
© Afas

Het zijn vaak B2C bedrijven die zich melden voor een Effie. Maar b-to-b-marketing ontwikkelt zich ook in rap tempo, richting online, crosschannel-marketing en optimalisatie van customer journey's.

related partner content for mobile comes here

Afas is daar een prachtig voorbeeld van, waarbij vanuit de kracht van het merk, klanten worden benaderd via verschillende touchpoints en waarbij de klant In de journey ook de merkbelofte ervaart. Naast sponsoring en evenementen heeft Afas nu ook een tv-commercial (zie afbeelding), waarin het meer verdieping geeft op wat het doet. Deze communicatie heeft Afas enorm geholpen in de buying journey. Een case die past in de nieuwe categorie branded custumer journey.

Het is wellicht lastiger om de effectiviteit van de b-to-b-marketingactiviteiten aan te tonen. Toch zijn er Effiewaardige cases, zoals die van Afas. Voor b-to-b-marketing is een krachtig merk heel belangrijk. Afas kan dat met mooie cijfers laten zien. #inschrijvenmaar!

 

Ik geef het stokje door aan de EFFIESCOUT voor week 17: Martijn Delahaye, (directeur marketing & communicatie bij Afas).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in