Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie shortlisten SAN ABC Accenten 2020 bekend

Albert Heijn, Koninklijke Auping en Rijksoverheid strijden om de titel adverteerder van het jaar.
SAN
Barbera Wolfensberger.
SAN
Barbera Wolfensberger.

De ABC jury heeft na een tweede ronde de kanshebbers voor de drie SAN ABC Accenten 2020 vastgesteld. 

related partner content for mobile comes here

De shortlisten op alfabetische volgorde:

Adverteerder van het Jaar 2020:

  • Albert Heijn
  • Koninklijke Auping
  • Rijksoverheid, Crisiscommunicatie

Bureau van het Jaar 2020

  • dentsuACHTUNG!
  • Roorda Reclamebureau
  • TBWA\Neboko

Consistent Accent 2020

  • Bever
  • Jumbo Supermarkten
  • Zeeman

Alle negen genomineerden presenteren hun case op dinsdag 11 mei 2021 aan de ABC jury bij het gastvrije ABN Amro in het gebouw CIRCL aan de Zuidas in Amsterdam.

Samenstelling jury:

  • Onafhankelijke voorzitter: Barbera Wolfensberger, directeur-generaal Cultuur en Media bij het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW)
  • BvA bestuur: Erik van Engelen (Wildlands) en Nicole Freid (HAK)
  • Externe deskundigen: Mary Hoogerbrugge (De Positioneerders) en Ronald Voorn (Hogeschool Utrecht en Universiteit Twente)
  • Vakmedia: Susanne van Nierop (Adformatie), Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune) en Nicolette Hulsebos (FONK).
  • SAN bestuur: Léontine Admiraal (PwC), Yvette Belt-Beekman (KPN) en Ron Schneider (Eneco).

De uiteindelijk drie winnaars worden bekend gemaakt tijdens de Livestream uitzending vanuit Studio 21: de Uitreiking SAN Accenten 2020, 27 mei 2021, 16.30 uur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in