Overslaan en naar de inhoud gaan

Whole Earth-pindakaas richt zich op de ‘active outdoor lifestyle’-doelgroep

Het Wessanen-merk lanceert nieuw merk- en campagneconcept voor Nederland en België.
Whole Earth-pindakaas richt zich de ‘active outdoor lifestyle’-doelgroep
Whole Earth-pindakaas richt zich de ‘active outdoor lifestyle’-doelgroep
© Lemon Scented Tea
Whole Earth-pindakaas richt zich de ‘active outdoor lifestyle’-doelgroep
Whole Earth-pindakaas richt zich de ‘active outdoor lifestyle’-doelgroep
© Lemon Scented Tea

Whole Earth-pindakaas, onderdeel van Wessanen, lanceert een nieuw merk- en campagneconcept waarmee het zich richt op de ‘active outdoor lifestyle’-doelgroep’. Volgens Lemon Scented Tea, het bureau dat verantwoordelijk is voor de positionering en de campagne van het pindakaasmerk, staat de ‘pure natuurlijke energie die je krijgt van de pindakaas’ centraal. De campagne wordt uitgerold in Nederland en België.

related partner content for mobile comes here

Lange termijn-strategie

Whole-Earth, waarvan het Amsterdamse bureau aangeeft dat het marktleider is in Groot-Brittannië, is sinds 2017 verkrijgbaar bij de Albert Heijn. Gijsbregt Vijn, md bij Lemon Scented Tea, laat weten dat er met de nieuwe positionering en bijbehorende campagne gekozen wordt voor een lange termijn-strategie in zowel Nederland als België. ‘Energie van pinda’s, niks meer, niks minder. Daar draait het om.

‘Knipoog’

De social video-campagne draait om ‘drie enorm knappe prestaties in de buitenlucht’. Vijn: ‘Het is een knipoog naar de actieve buitenmens. Die gaat graag voor zo gezond en natuurlijk mogelijk.' 

Whole Earth-commercials

Whole Earth, zwemmen is peanuts

Whole Earth, fietsen zonder omweg is peanuts

Whole Earth, 25.000 stappen is peanuts

‘Juiste snaar’ raken bij de doelgroep

Martijn Morsink, marketing director bij Wessanen, vertelt dat het bedrijf voor Whole Earth op zoek was naar een onderscheidend concept voor de lange termijn. ‘Een concept dat de juiste snaar bij onze, nieuwe, fans raakt. We leggen de link tussen de intrinsiek goede eigenschappen van onze producten en de actieve levensstijl van onze doelgroep om merk én business te laten groeien.’ 

De eerste social-campagnes worden in mei en juni uitgerold.

Lees ook:

Credits

Bureau: Lemon Scented Tea 

Productie: Studio MAD

Verantwoordelijk bij klant: Eva van Duinen, Martijn Morsink

Media: ZIGT

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in