Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe merkstrategie Tele2 gericht op vrijheid om eigen keuzes te maken

Margaret Kreuger, T-Mobile, over de campagne: ‘Het is ons doel om in het overwegend saaie reclameblok voor wat entertainment te zorgen.'
Nieuwe merkstrategie Tele2 gericht op vrijheid om eigen keuzes te maken 
Nieuwe merkstrategie Tele2 gericht op vrijheid om eigen keuzes te maken 
© TBWA\Neboko
Nieuwe merkstrategie Tele2 gericht op vrijheid om eigen keuzes te maken 
Nieuwe merkstrategie Tele2 gericht op vrijheid om eigen keuzes te maken 
© TBWA\Neboko

Telecombedrijf Tele2 presenteert nieuwe proposities in nieuwe campagne: ‘Bepaal het helemaal’. De provider, onderdeel van T-Mobile, gaat van totale vrijheid dankzij ongelimiteerde data naar een campagne over autonomie om mensen te bewegen eigen keuzes te maken. De merkcampagne is bedacht en ontwikkeld in samenwerking met TBWA\Neboko.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in