Overslaan en naar de inhoud gaan

Campina wil het merk van mentale fitheid worden, maar hoezo?

Merkconcept ‘Sterk met Campina’ gaat over fysieke gezondheid. Waarom bekommert het zuivelmerk zich nu om onze mentale fitheid?
Carien de Bas (FrieslandCampina), Roderick Mirande (Adformatie)
Carien de Bas (FrieslandCampina), Roderick Mirande (Adformatie)
Carien de Bas (FrieslandCampina), Roderick Mirande (Adformatie)
Carien de Bas (FrieslandCampina), Roderick Mirande (Adformatie)

Campina bouwt al een fiks aantal jaren aan het concept ‘Sterk met Campina’. Dat gaat over fysieke gezondheid. Nu wil het merk ook het domein van mentale fitheid betreden. Is dit een manier om maatschappelijke betrokkenheid te tonen? Wat is de link tussen ‘mentaal fit’ en zuivel? En is dit niet één bordje teveel om als merk in de lucht te houden?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in