Overslaan en naar de inhoud gaan

Blueprint Media breidt uit in Duitsland

Blueprint Media heeft een nieuw kantoor geopend in Düsseldorf. Vorig jaar opende het al een tweede kantoor in Berlijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Blueprint Media is gespecialiseerd in content gedreven merkactivatie op het gebied van muziek, kunst, mode, technologie en film. Het creëert storytelling concepten gericht op influencers. Het Amsterdamse bureau is in 2002 opgericht als uitgever van het DJBroadcast mediaplatform. Een jaar later werd de merkactivatietak in het leven geroepen die concepten lanceerde voor merken als Red Bull, Vodafone, Jägermeister, Sonos en Swatch.

Sinds 2013 is Blueprint Media onderdeel van het internationale Protein Network en vertegenwoordigt het dit medianetwerk in Nederland, België en Duitsland. Het Protein Network bereikt maandelijks 150 miljoen influencers over de hele wereld via 50 premium websites op het gebied van muziek, kunst, mode en design.

In Düsseldorf zal de focus van het bedrijf liggen op branded content en het media netwerk van Blueprint Media in Duitsland. Blueprint Media trok onlangs Jos van der Lem aan als Head of Sales. Samen met Victor Bakhuis, general manager en oprichter, is hij verantwoordelijk voor het opzetten van de vestiging in Düsseldorf.

Bekijk hier de showreel van Blueprint Media.

related partner content for mobile comes here

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in