Overslaan en naar de inhoud gaan

Zapaday lanceert Nederlandse PR- en Lobbykalender

Vandaag lanceert Zapaday de Nederlandse PR- en Lobbykalender, met alle relevante politieke en maatschappelijke gebeurtenissen die van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aankomende staatsbezoeken, sportwedstrijden, verkiezingen, productlanceringen en andere belangrijke gebeurtenissen wereldwijd worden door Zapaday in kaart gebracht. Dit vanuit de wetenschap dat nieuws tegenwoordig bepaald wordt door agenda’s en minder door ad hoc gebeurtenissen. Hierdoor is het een instrument voor pr-bureaus, lobbyisten en journalisten.

related partner content for mobile comes here

Pr- en lobbybureaus

Voor de doelgroep pr- en lobbybureaus hebben de initiatiefnemers van Zapaday een toegevoegd, met de politieke en maatschappelijke gebeurtenissen die hier van belang zijn of worden.

25 deelkalenders

De kalender bestaat uit 25 deelkalenders, waaronder de agenda van de Eerste en Tweede Kamer, vergaderingen van het Europees parlement en de Europese Commissie, de Issuekalender en de Nederlandse Inhaakkalender. Daarnaast is het mogelijk speciale sectoredities als pensioenfondsen, energie, retail, verzekeraars, gemeenten, etc. toe te voegen.

PR-bureaus als Hill+Knowlton en De Issuemakers werken al met Zapaday.

Zapaday is een initiatief van Stefan Hoevenaar.

VPRA-leden krijgen 15 procent korting op de Nederlandse PR- en Lobbykalender.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in