Overslaan en naar de inhoud gaan

Opnieuw nominatie Calvé Pindakaas bij RAB Radio Awards

Calvé is met een 75,3% score eerste geworden over de periode november-december 2013.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Calvé Pindakaas (Unilever) is voor de tweede keer op rij genomineerd voor de RAB Radio Advertising Awards Publieksprijs 2014 (periode november-december 2013).

related partner content for mobile comes here

In de radiocommercial horen we een kinderstem die doet denken aan Petje Pitamientje en dat roept bij het publiek blijkbaar veel positief nostalgische emoties op.

In de vorige periode won Calvé Pindakaas met de ‘polygoon journaal’-commercial. De radiocommercial “Beste uit de test” is in opdracht van Unilever ontwikkeld door Andrew Maaldrink en Nick Plomp van reclamebureau Alfred.

De radiocommercial van Gamma “Gouden Loeki” -  een oproep om op de commercial te stemmen voor de Ster Gouden Loeki - werd tweede met 73,1%. Derde werd de Hartstichting (70,3%)

Het RAB houdt op 10 juni 2014 de uitreiking van de Radio Advertising Awards waarbij de publieksprijs een van de awards is. Voor deze prijs worden zes voorrondes gehouden waarin steeds twintig radiocommercials door minimaal duizend respondenten worden beoordeeld. In de eerste periode (mei-juni 2013) won ABN Amro en in juli-augustus 2013 Prorail. Alle partijen kunnen commercials inzenden om deel te nemen aan deze verkiezing.

De genomineerde commercials staan

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in