Overslaan en naar de inhoud gaan

Perform Group wordt hoofdsponsor AdfoCup

Perform is hoofdsponsor van de AdfoCup, een voetbaltoernooi voor reclame-, media- en marcombedrijven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een grote aanbieder van digitale sportcontent (o.a. Voetbalzone, Goal.com, ePlayer) en actief in 24 landen. Sinds juni vorig jaar is Perform ook actief in Nederland. Volgens Just Ask-directeur Jos van Mieghem kan Perform het evenement als partner naar een hoger niveau brengen. &;Bovendien slaat zij een mooie brug tussen sport en communicatie,&; aldus Van Mieghem. 

related partner content for mobile comes here

De, een initiatief van Jusk Ask en de Adfo Groep, is een voetbaltoernooi voor bedrijven uit de wereld van reclame, media, communicatie en marketing. Het evenement heeft als doel mensen uit verschillende communicatiebranches bij elkaar te brengen.

Bart Hillen, sales director van Perform zegt over de samenwerking: &;Deze overeenkomst biedt Perform de mogelijkheid om in aanraking te komen met de diverse branches van marketing, communicatie, media en reclame.&;

Tijdens de AdfoCup zal de hoofdsponsor onder andere zichtbaar zijn met brand-activaties. Ook zal er een team namens het bedrijf deelnemen en biedt Perform een aantal klanten de mogelijkheid om deel te nemen. 

Onder de deelnemers van de AdfoCup bevinden zich tot nu toe bedrijven als: Universal Media, Sanoma, Sky Radio Group, Boretti, Ziggo, MIcompany,  DQ&A Media Group, Ematters, Mediacom en Central Station. 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in