Overslaan en naar de inhoud gaan

Björn Borg schuift op richting sport en claimt Zweedse hype ‘RunForLunch’

Sporten tijdens de lunch, dat Zweedse fenomeen wil Björn Borg naar Nederland brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Björn Borgs RunForLunch
© Photo credits: David Stegenga
Miniatuurvoorbeeld
Björn Borgs RunForLunch
© Photo credits: David Stegenga

Eerder deze maand kwam Björn Borg al met de campagne ‘Chase the Exerhighs’ waaruit bleek dat het (tegenwoordig vooral) ondergoedmerk zich steviger gaat toeleggen op sportkleding. Nu haalt het een sportfenomeen uit het land van afkomst naar Nederland: ‘RunForLunch’.

related partner content for mobile comes here

Running class

In Zweden zou het namelijk al langer een trend zijn om tijdens de lunchpauze een half uurtje te sporten, en dat te laten volgen door een gezonde lunch. Vanaf 4 oktober organiseert Björn Borg samen met vier participanten* een wekelijks terugkerende RunForLunch, te beginnen in Amsterdam. Björn Borg: ‘Geïnteresseerden die hun werkdag willen onderbreken met een gratis running class en een free lunch kunnen zich voor één van de negen edities inschrijven op de Facebook pagina van Björn Borg.’

Minder stress

Argumenten voor een half uurtje sporten heeft het ondergoed- c.q. sportmerk te over. Sporten kan de cognitieve functies positief beïnvloeden, een work-out verbetert het vermogen om te leren en sterkt het geheugen en bewegen optimaliseert de slaapkwaliteit en gaat de mentale verzwakking die ouder wordt met zich meebrengt tegen. ‘Daarnaast’, zegt het merk, ‘blijkt uit meerdere onderzoeken dat sporten tijdens werktijd ook nog eens voor meer productiviteit en minder stress zorgt!’

* RunForLunch komt tot stand in samenwerking met de sportapp OneFit en healthy hotspots SLA, The Meets en JuiceBrothers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in