Overslaan en naar de inhoud gaan

BankGiro Loterij is de nieuwe cultuursponsor van de ZomerConcerten

Zomerse concertreeks Concertgebouw heet voortaan BankGiro Loterij ZomerConcerten.
Miniatuurvoorbeeld
Daan Peters (l), managing director BankGiro Loterij, en Simon Reinink, algemeen directeur Concertgebouw. ©Jop Starmans
© BankGiro Loterij
Miniatuurvoorbeeld
Daan Peters (l), managing director BankGiro Loterij, en Simon Reinink, algemeen directeur Concertgebouw. ©Jop Starmans
© BankGiro Loterij

De BankGiro Loterij is de nieuwe partner voor de zomerconcerten van Het Koninklijk Concertgebouw. Hiermee treedt de loterij in de voetsporten van Robeco, dat dertig jaar als sponsor aan de zomerse concertreeks was verbonden en de samenwerking in mei dit jaar beëindigde.

related partner content for mobile comes here

De Robeco Zomerconcerten vinden in juli en augustus plaats in het Amsterdamse Concertgebouw en onderscheiden zich door toegankelijker repertoire dan het reguliere concertaanbod, voor aantrekkelijke prijzen.

De formule van de zomerprogrammering zal volgens het Concertgebouw en de BankGiro Loterij ongewijzigd blijven. Wel is het beider ambitie om de toegankelijkheid verder te vergroten. Zo kunnen deelnemers aan de BankGiro Loterij straks met hun BankGiro Loterij VIP-kaart met voorrang en 50% korting kaarten bestellen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in