Overslaan en naar de inhoud gaan

Henriette van Swinderen nieuwe directeur BVA

Bond van Adverteerders heeft in Van Swinderen de opvolger van interim directeur Cees Polman gevonden.
Miniatuurvoorbeeld
© BVA
Miniatuurvoorbeeld
© BVA

Henriette van Swinderen was de afgelopen drie jaar marketing director bij Schoonenberg Hoorsupport. Zij heeft een lange staat van dienst in verschillende marketing- en communicatiefuncties bij onder andere Procter & Gamble en T-Mobile en is oud-bestuurslid van BVA. Zij volgt Cees Polman op die uitgebreid onderzoek deed naar de rol van de BVA. 

related partner content for mobile comes here

Frenkel Denie, voorzitter Algemeen Bestuur BVA, zegt hierover: “Cees heeft het afgelopen jaar de vernieuwde koers voor BVA uitgezet, namelijk naar een meer actieve en eigentijdse netwerkorganisatie waar leden samenwerken op actuele, afgebakende en relevante onderwerpen. Deze plannen zijn tijdens de Algemene Ledenvergadering in april door de leden goedgekeurd. Eén van de vervolgstappen was hierbij een directeur te vinden die aan deze koers concreet invulling gaat geven. Wij denken in Henriette een zeer ervaren en uitstekende kandidaat te hebben gevonden. Henriette heeft altijd aan adverteerderszijde gewerkt en weet als geen ander wat daar speelt.'

 

Samenwerken

Henriette van Swinderen: 'Na jarenlang als marketeer en adverteerder actief te zijn geweest, is het een enorme uitdaging om namens alle adverteerders onderwerpen aan te pakken die ons allen aangaan. De digitale transformatie heeft een enorme impact op de gehele marketing mix en niet in het minst op communicatie, media en ROI. Dit vraagt om gezamenlijke oplossingen waar BVA samen met andere partijen vorm aan wil geven. Ik kijk er zeer naar uit om hiermee aan de slag te gaan.'

Vorige week maakte BVA en IAB bekend 'intensief te gaan samenwerken.' Van Swinderen moet hierin een actieve rol gaan spelen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in