Henriette van Swinderen nieuwe directeur BVA
Henriette van Swinderen was de afgelopen drie jaar marketing director bij Schoonenberg Hoorsupport. Zij heeft een lange staat van dienst in verschillende marketing- en communicatiefuncties bij onder andere Procter & Gamble en T-Mobile en is oud-bestuurslid van BVA. Zij volgt Cees Polman op die uitgebreid onderzoek deed naar de rol van de BVA.
Frenkel Denie, voorzitter Algemeen Bestuur BVA, zegt hierover: “Cees heeft het afgelopen jaar de vernieuwde koers voor BVA uitgezet, namelijk naar een meer actieve en eigentijdse netwerkorganisatie waar leden samenwerken op actuele, afgebakende en relevante onderwerpen. Deze plannen zijn tijdens de Algemene Ledenvergadering in april door de leden goedgekeurd. Eén van de vervolgstappen was hierbij een directeur te vinden die aan deze koers concreet invulling gaat geven. Wij denken in Henriette een zeer ervaren en uitstekende kandidaat te hebben gevonden. Henriette heeft altijd aan adverteerderszijde gewerkt en weet als geen ander wat daar speelt.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Samenwerken
Henriette van Swinderen: 'Na jarenlang als marketeer en adverteerder actief te zijn geweest, is het een enorme uitdaging om namens alle adverteerders onderwerpen aan te pakken die ons allen aangaan. De digitale transformatie heeft een enorme impact op de gehele marketing mix en niet in het minst op communicatie, media en ROI. Dit vraagt om gezamenlijke oplossingen waar BVA samen met andere partijen vorm aan wil geven. Ik kijk er zeer naar uit om hiermee aan de slag te gaan.'
Vorige week maakte BVA en IAB bekend 'intensief te gaan samenwerken.' Van Swinderen moet hierin een actieve rol gaan spelen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid